HDM3K:ではエンジンと他一部のみ対応
THW: 25~80℃
FP: 180~13890KPa
AFM: 0.4~20.5 g/s
Vs: 0~4km/h
OBD system:EOBD
00001330850031613061.hdmx-csv
2/287:3.11sec.
[20130717:06:02:05:]ENG:
00001330850031613881[20130717:06:14:57:]ENG:
THW: 70~89℃
FP: 5460~13000KPa
AFM: 0.4~36.3 g/s
Vs: 0~61km/h
00001330850031616720[20130717:06:59:16:]ENG:
00001330850031617751[20130717:07:11:23:]ENG:
G-scan:整備モードはHV:から選択実行へ
SOC: 40%
ΔSOC: 0.0%
電池個数: 20個
SS:out 1.3mm/m (in 4 を調整)
総和 785kg 40.2%
前軸 985kg
制動力(和)前 541 kg
%[F>50%,40%] 54.9 %
差 33 kg
RH
%[ <8%] 3.3 %
ひきずり 31 kg
% 3.1
後軸重 963 kg
制動力(和)後 244 kg
%[R>10%] 25.3 %
差 14 kg
LH
%[<8%] 1.4 %
ひきずり 36 kg
% 3.7
車重 1948 kg
駐車制動力 393 kg
%[P>20%] 20.1 %
ひきずり 37 kg
% 3.8 %
WN13No08,p10
CO: 0.00 %
HC: 1 ppm
CO2:18.90,19.00 %
ひきずり:F:L:4kg,R:4.3kg,R:L:8.5kg,R:8.3kg
との対比にも注目しておこう。(別の手法での値)
WN13No08,p9
DST2:[20110711]
コメント(2)
MAF Air flow rate from MAF meter:
Min.: 0 g/sec., Max.: 655.35 g/sec.
2 to 5 g/sec.: Idling
8 to 19 g/sec.: Running without
load at 2,500 rpm
If value approximately 0.0 g/sec.:
• Mass air flow meter power
source circuit open
• VG circuit open or short
If value 160.0 g/sec. or more:
• E2G circuit open
http://share.qclt.com/?悪田Toyota%20RAV4%20Repair%20Manual/2GR-FE%20Engine%20Control%20System/SFI%20System/0060011.pdf
2015/10/17(土) 午後 10:41[ ogw*og*3 ]返信する
Toyota RAV4 Repair Manual/
http://share.qclt.com/?悪田Toyota%20RAV4%20Repair%20Manual/
2015/10/18(日) 午前 0:13[ ogw*og*3 ]返信する