MI:CBA-Z25A:4G19:ABS:MIL on:DTC:C1216:C1211:BKF:制動力:CO:HC:CO2:15.98%:OGW:

MI:CBA-Z25A:4G19:ABS:MIL on:DTC:C1216:C1211:BKF:制動力:CO:HC:CO2:15.98%:OGW:

[10]

 

イメージ 1

MI:CBA-Z25A:4G19:ABS:MIL on:DTC:C1216:C1211:BKF:制動力:CO:HC:CO2:15.98%:OGW:
2004.11MY
12177-0002


C1216
C1216- RL Wheel Speed Sensor Invalid Signal


C1211
C1211- RR Wheel Speed Sensor Invalid Signal




CO: 0.00 %
HC: 0 ppm
CO2: 14.81, 15.98 %


Side Slip in:0.1 mm/m

実測
総重量 1191
軸重前 736
軸重後 455


総和 532
% 44.6

制動力前 406
%[F>50%,40%] 55.1
差 20
LH
%[ <8%] 2.7
ひきずり 33
% 4.4 



制動力後 126
%[R>10%] 27.6
差 4
RH
%[<8%] 0.8
ひきずり 16
% 3.5 

]



駐車制動力 243
%[P>20%] 20.4
ひきずり 14 
% 16.5! :3.0%


WN13No13p38B

 

f:id:TAS-net:20191026135024p:plain

 
 

 コメント(2)

    

顔アイコン

SU:ABA-JB23W:K6A-T:VVT:AT:1272:BKF:制動力:CO:HC:CO2:HDM3K:ENG:AT:ABS:AirBag:対応

http://blogs.yahoo.co.jp/ogw3ogw3/35006862.html削除

2013/11/24(日) 午前 6:03ogw*og*2返信する