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DATA: - 車QF - Yahoo!ブログ

表一    
数据项目 实际值
Engine speed 761 rpm
Coolant temperature 93 ℃
Intake air temperature 50 ℃
Air mass 20 Kg/h
HFM-SFI voltage 1.62 V
Ignition angle 5 ??
Throttle valve angle 3.1 ??
Injection time Right 4.70 ms
Left 4.72 ms
Actuator Signal 1 4.34 V
Signal 2 0.62 V
Pedal value sensor 1 0.32   V
2 0.16   V
O2 sensor voltage upstream of TWC Right 352-675  mV
Left 453-591 mV

http://www.biox.cn/facility/200611/380065.shtml

?剩者连接STAR原厂检测仪进行自诊断,
选择E级210061(97年03月以后,DAS3)底盘系列,在“control units”控制单元组中,选取“DRIVE”项目中的
“ME2-SFI Motor electronics”,进入发动机电控单元诊断菜单。点击“Fault codes”查询故障信息,无故障代码储存。继续点击“Actual Values”功能,查看实际参数值。点击其中的“test engine”测试项目,在热车怠速工况、且关闭空调等附件状态下,主要的参数值记录如表一: 

例の2、1台の
Wの140車台S320は疾走して乗用車、
LH型のニュース訴える直列の6かめの
104型のエンジンを配置して、排気ガスが暗いたばこをものともしないで分解修理を行いましたため、
故障は改善を得ていないで、
最後に空気の流量計の信号の高すぎる(性能が不良です)の招く故障の現象なことを疑って、私の部門を修理してさらなる鑑定をすることに送ります。筆者はエンジンを観察して速く運行の状況を怠けて、とても安定で、ただ排気ガスは人にむせて、排気管の上で
酸素のセンサーを設けていないで、石油のコントロール・システムの混合の息が開環のコントロールの方式だと説明します。


SARTもとの工場を使って計を検査・測定して診断から行って、
故障のコードの貯蔵がありません。“Actual Values”の機能の中で、動態の
データフローを調べて、
エンジンの回転速度の596rpm、
パルスの3.1msを噴出して、
空気の流量の13.5Kg/h,
空気の流量計の信号の電圧の1.60V、
CO電位の計算する0.2V、その他のデータも正常な経験で範囲内に値することに値します。この車の配置は計算するCO電位があって、怠けて速く息の濃度を混合することを調整することに用います。電位の計算する電圧はもっと高くて、息を混合するのはもっと濃くて、電位の計算する電圧はもっと低くて、息を混合するのはもっとまばらです。右ヘッドライトで後方をまとめてCO電位を探し当てて計算して、時計の針に沿って回転して、同時にSARTの表示する数値の変化を観察します。電位になって計算して0.0V(最低の値)まで(へ)調整して、
パルスを噴出して2.9msになることを見ることができて、
空気の流量の信号は12.5Kg/になりますh,
空気の流量計の信号の電圧は1.55Vになります。
エンジンが5分運行した後に更に排気ガスの状況を観察して、暗いたばこは消えてなくなって、垂らしだす水蒸気があります。
排気ガスをテストしてすべて基準に達します。

Uses SART the original factory instrumentation to carry on from the diagnosis, does not have the breakdown code storage. 
In “Actual Values” in function, examination dynamic data stream, engine speed 596rpm, spraying pulse 3.1ms, air flow 13.5Kg/h, air-flow meter signal voltage 1.60V, CO potentiometer 0.2V, other data value also in normal empirical value scope. 
This vehicle disposition has the CO potentiometer, uses in adjusting the idling regime mixture strength. 
The potentiometer voltage is higher, the mixture air is thicker, the potentiometer voltage is lower, the mixture air is thinner. Behind the head lamp headlamp unit found the CO potentiometer before the right, the clockwise rotation, simultaneously observed the SART demonstration the change in value
When the potentiometer adjusts 0.0V (minimum value), may see the spraying pulse becomes 2.9ms, the air flow signal becomes 12.5Kg/h, the air-flow meter signal voltage becomes 1.55V. 
The engine revolves five minutes later observes the exhaust condition again, black smoke vanishing, has the water vapor to drop out. 
The test exhaust attains a designated standard completely.

 

 

コメント(2)

  

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W140;Ne:596rpm,Q:13.5Kg/h
http://groups.yahoo.co.jp/group/ats-index/message/3368

2009/6/4(木) 午後 7:24ogw*og*2返信する

  

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ブラックホールと高エネルギー現象』1
http://blogs.yahoo.co.jp/karaokegurui/44449525.html

2009/6/6(土) 午後 3:52ogw*og*2返信する

 

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DATA: -2

http://www.enpinfo.com/Engine/Tech/Run/200706/13563_2.html ここから見抜くことができて、CO電位の計算する電圧の微小な変化、息の濃度を混合することに対して著しい影響を生むことができて、 同時に変えたのがパルスの時間を噴出するのが空気の流量計の信号と(当然に数値に参加するその他があります)に値して、息の濃度を混合する変化が総合的に作用の結果だと説明します。人員を補修してもしこのような認識がないならば、ただただある1の動態をよく考

2009/6/6(土) 午後 4:48 [ 車QF ]

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