BZ:C240:WDB2030611F:AFM:2nd Air Pump: W0133-1597424

BZ:C240:WDB2030611F:AFM:2nd Air Pump: W0133-1597424 ( ボランティア活動 ) - 車QF - Yahoo!ブログ

イメージ 1

イメージ 1

BZ:C240:WDB2030611F:AFM:2nd Air Pump: W0133-1597424

BZ:WDB203061:FUSE,RELAY BOX:locaton:配置図
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw2ogw2/20162285.html




http://www.autopartswarehouse.com/replacement_sm/mercedes_benz~air_pump~replacement.html


http://forums.mercedesclub.org.uk/showthread.php?p=305291

W203 C32 Secondary Air Pump - Known Problem ? 
I am on my third secondary air pump in 12 months. 
Is this a known problem on the W203 ? 
Is it unique to W203 C32.
It's clear I'm not getting to the root cause of the problem.

Also what does the secondary air pump do ?
Can anyone direct me to any good threads on it.

Thanks

W203 C32の二次エアポンプ--既知の問題? 
私は12カ月後に私の3番目の二次空気ポンプの上にいます。 
これはW203の上の既知の問題ですか?
それはW203 C32にユニークですか?
私が問題の根本的原因を始めていないのは、明確です。

また、二次空気ポンプは何をしますか?
だれか何かそれの良い糸に私を向けることができますか?

感謝

Has the relay been changed? 
that normally the fault in the first place!!

リレーを変えましたか? 
(そんなに通常欠点、第一に!)

まずは、元を叩け!

If this is the electric pump, then the relay must be changed as it goes down, leaving the motor running too long.

It only comes on to put air in when the emissions get too high

これが電気ポンプであるなら、落ちるのに従って、リレーを変えなければなりません、モーター走行を長過ぎる状態でおいて。

それは、放出が高くなり過ぎるとき、空気を入れるためにつくだけです。


Unsure ??
I'll check this out. 
I am guessing if it's just the relay the pump itself should be OK as it's only a few months old.
I'm trying to find a decent Indie who can sorth these niggles out for me, but struggling, so if not I will have to save up and pay a visit to the dealer 

不確かですか?
私はこれを調べるつもりです。 
私は、それが何カ月もほんのいくつか続いているときポンプ自体がそれがただリレーであるならOKであるべきであると推測しています。
きちんとしたそうすることができるIndieにsorthを見つけようとして、これらが私のための外であら探しをするということですが、あまりにそうでなければ、私がディーラーを貯金して、訪問しなければならないように私は戦っています。


Sorry if I'm being thick, but what purpose does the secondary air pump serve ? 
I was told it was something that they fitted for colder climate countries (we certainly qualify for that lately). 
Will it be damaging the vehicle running without this working ?

すみませんが、私が厚い状態であるなら二次空気ポンプはどんな目的に役立ちますか? 
私は彼らが、より寒い気候国に合ったのが(確かに、私たちは最近、それへの資格を得ます)、何かであると言われました。 
それはこの働きなしで乗り物の走行を破損することでしょうか?

When the emissions in the exhaust get too high, it injects air into the intake to clear the system, you can see the pipe going into the manifold from the pump

I have a small paper on this if you would like it

排気における放出が高くなり過ぎるとき、それはシステムをきれいにするために取入口に空気を注いで、あなたは、パイプがポンプから多岐管に入っているのを見ることができます。

あなたがそれが欲しいなら、私はこれに関する小さい紙を持っています。

That's great. I am really enjoying owning this car and want to get to know what makes it tick (or not as the case may be).
LOL;

I'm a forum virgin so what's the form on getting the info to me ?

それはすばらしいです。 この車を所有しているのを本当に楽しんでいて、それを動かすことと知り合いたいと思います(場合によってない)。
ロル。

私がフォーラムの初心者であるので、私にインフォメーションを届けるときのフォームは何で
すか?

Let me have your Email address and you can delete it in a few mins

メールアドレスをお願いします、あなたはいくつかのminsでそれを削除できます。

Please go back to your post and in" edit" remove the Emaill address

「」 ポストと編集では、戻ってください」はEmaillアドレスを取り除きます。

 

 

 

f:id:TAS-net:20190530132402p:plain

 

 

 コメント(1)

 

 

トラックバック先の記事