HO:CR-V:automatic high and low beam functions

HO:CR-V:automatic high and low beam functions

 

 

长文起底全新CR-V“系统bug”:从技术角度解析它为什么会犯这些事儿?_有车以后

 

https://m.youcheyihou.com/news/22034

 

I went to 4S to test drive the top model, and there are indeed five options in this setting. North American car owners restored all five options by disconnecting the battery and reactivating the system, and the automatic high and low beam functions also returned to normal. Vehicles with this abnormal function may have related problems such as the inability to automatically adjust the sensitivity of the interior lights and the inability of the automatic sensor wipers to work properly.

Honda, was the software of your CR-V not fully activated when it left the factory? Did you also hire unqualified employees to be responsible for vehicle factory inspection? Your system has so many bugs, is it because all the money was spent on L15B?

However, what if this function is finally restored?

The car owner complained that when driving through a construction site with strong lighting at night, the adaptive high and low beam malfunction light on the dashboard came on. The car owner turned the switch to manual mode because he didn't like this function, but the fault light still came on when exposed to strong light.

 

最上位モデルを試乗するために4Sに行きましたが、この設定には確かに5つのオプションがあります。 北米の自動車所有者は、バッテリーを取り外してシステムを再起動することで 5 つのオプションをすべて復元し、自動ハイビームおよびロービーム機能も通常に戻りました。 この異常が発生した車両では、室内灯の感度が自動調整できない、オートセンサーワイパーが正常に作動しないなどの不具合が発生する可能性があります。

ホンダさん、CR-V のソフトウェアは工場出荷時に完全にアクティベートされていませんでしたか? 自動車工場の検査を担当する無資格の従業員も雇用しましたか? あなたのシステムにはたくさんのバグがありますが、それはすべての資金が L15B に費やされたからでしょうか?

しかし、最終的にこの機能が回復したらどうなるでしょうか?

車の所有者は、夜間に強い照明の下で建設現場を走行しているときに、ダッシュボードのアダプティブハイビームとロービームの故障ライトが点灯したと苦情を述べました。 車の所有者はこの機能が気に入らなかったのでスイッチをマニュアルモードに切り替えましたが、強い光にさらされると依然として障害灯が点灯しました。