SB:GC:GF:GD:GG:GE:GH:GR:GRB:GV:WRX:STI:GP:GJ:インプレッサ(IMPREZA)

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SB:GC:GF:GD:GG:GE:GH:GR:GRB:GV:WRX:STI:GP:GJ:インプレッサ(IMPREZA)



http://ja.wikipedia.org/wiki/スバル・インプレッサ
2.1 初代GC・GF型(1992年-2000年)
2.1.1 年表
2.2 2代目GD・GG型(2000年-2007年)
2.2.1 年表
2.3 3代目GE・GH・GR・GV型(2007年-2011年[28])
2.3.1 ノーマルモデル
2.3.2 XV
2.3.3 WRX STI
2.3.4 年表
2.4 4代目GP・GJ型(2011年-)
2.4.1 年表

 

 

 

 コメント(18)

  

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マウンティング交換
STI:
http://blogs.yahoo.co.jp/ek4desu/11979651.html

2013/3/27(水) 午後 9:13ogw*og*2

  

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GRB:
インプレッサ スペックC

HKS製メタキャタ

http://blogs.yahoo.co.jp/ek4desu/13489025.html

2013/3/30(土) 午前 7:25ogw*og*2

  

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So today i was doing some logging and i ran into a problem... my car just went to high idle and would not let me throttle. I just got a tune from i-speed but I am not sure how accurate the tune was because it was emailed to me. (I have the EcuTec) here are some reading i got while logging maybe someone could tell me what my car is doing.

2014/3/1(土) 午後 8:25ogw*og*2

  

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Minimum Maximum
Primary wastegate duty cycle: 83.1

Manifold absolute pressure: 2.0 27.1

Manifold relative pressure: -11.6 13.3

ignition timing: -8.5 45.0

knock correction: -13.0 5.5

Fuel Injection #1 Pulse width: 0.77 18.43

air/fuel sensor #1: 0.75 1.40

Advance Multiplier: 1.0 1.0

atmospheric pressure: 13.6 13.6

2014/3/1(土) 午後 8:27ogw*og*2

  

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mass air flow: 1.99 238.16

air/fuel correction 1: -25.0 25.0

air/fuel correction 3: -51.6 -43.8

air/fuel leaning #1: -1.6 1.6

air/fuel sensor #1 current: -1.38 1.75

air/fuel sensor #1 resistence: 25.0 39.0

rear o2 sensor: .005 1.015

CPC valve duty ratio: 0.0 100.0

tumble valve position sensor right: .34 4.24

tumble valve position sensor left: .3 4.24

2014/3/1(土) 午後 8:28ogw*og*2

  

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accelerator opening angle: .0 100.

throttle motor duty: -62 77.

fuel pump duty: 0.0 100.

2014/3/1(土) 午後 8:29ogw*og*2

  

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roughness monitor cylinder #1: 0 0

roughness monitor cylinder #2: 0 0

roughness monitor cylinder #3: 0 1

roughness monitor cylinder #4: 0 1

so i am not sure what this all means and if it looks good or bad... feedback please

2014/3/1(土) 午後 8:29ogw*og*2

  

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ABS点灯

インプレッサ


http://hiratads.blog31.fc2.com/

2014/4/29(火) 午前 6:04ogw*og*2

  

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SUBARU CAN&K-LINE EcuTek
インプレッサGVBデータ取り&セッティング!

http://blog.livedoor.jp/screenpowers/archives/50510066.html

2015/4/21(火) 午前 5:22ogw*og*2

  

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ECU teck
Open ECU


http://impreza.pekori.jp/gdb_tuning2/ecu_index.html

2015/4/21(火) 午前 11:56ogw*og*2

  

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EcuTek International Ltd

https://www.facebook.com/EcuTek

2015/4/21(火) 午後 0:00ogw*og*2

  

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GC8
Fuel Pump Control Unit
22648AA011
R122

http://minkara.carview.co.jp/en/userid/834529/blog/31635453/

2016/8/13(土) 午前 7:54ogw*og*3 ]

  

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フューエルポンプコンピュータ
●メーカー品番 DENSO 22648AA011 104993-0270

レガシイ
型式 GF-BH5
フル型式 GF-BH5-A59P
初度登録 H10.7月
グレード GT
類別区分番号 0129
型式指定番号 09042
色コード 81N
トリムコード 010
エンジン型式 EJ206DXAKS(ターボ)
ミッション区分 4FAT
トランスNO TV1A4YBAAA
アクスルNO
フレームNO BH5-00XXXX
形状 5BW
走行距離 200445km
その他 エアバック有/HFC/ABS付



http://page3.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/c450427856

2016/8/13(土) 午前 8:09ogw*og*3 ]

  

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5代目 GT/GK系(2016年-)

GT6/GT7/GK6/GK7型

5人
ボディタイプ 5ドアハッチバック(スポーツ)
4ドアセダン(G4)
エンジン 水平対向4気筒
FB16 1.6L DOHC 16バルブ デュアルAVCS
FB20 2.0L DOHC 16バルブ デュアルAVCS 直噴
駆動方式 FF/4WD
変速機 CVT(リニアトロニック)
サスペンション 前ストラット/後ダブルウィッシュボーン
全長 4,460mm(スポーツ)
4,625mm(G4)
全幅 1,775mm
全高 1,480mm(スポーツ)
1,455mm(G4)
ホイールベース 2,670mm
車両重量 1,300 - 1,400kg


https://ja.wikipedia.org/wiki/スバル・インプレッサ

2016/10/21(金) 午前 3:56ogw*og*3 ]

  

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スバルの水平対向エンジン(ボクサーエンジン)のしくみ 【Learn About Subaru Boxer Engine Technology】

https://www.youtube.com/watch?v=KidYOnnjxxY

2016/10/21(金) 午前 5:01ogw*og*3 ]

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2016/10/21(金) 午前 4:15 [ CQF ]

  
SB:DBA-GE2:GH2:EL15:3rd:IMPREZA:

SB:DBA-GE2:EL15:3rd:IMPREZA: 3代目 GE/GH/GR/GV系(2007年-2011年[32]) https://ja.wikipedia.org/wiki/スバル・インプレッサ http://minkara.carview.co.jp/userid/154551/car/48821/503210/photo.aspx http://greeco-channel.com/car/subaru/impreza_anesis-6/ エンジンに

2017/1/8(日) 午前 2:21 [ CQF ]

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