MI:DBE-CS2V:4G15:LAMP類球切れ:AL:OVER CHARGE:16.52V:JK1206p87:YMT23:誤植

MI:DBE-CS2V:4G15:LAMP類球切れ:AL:OVER CHARGE:16.52V:JK1206p87:YMT23:誤植 ( ボランティア活動 ) - 車QF - Yahoo!ブログ

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MI:DBE-CS2V:4G15:LAMP類球切れ:AL:OVER CHARGE:16.52V:JK1206p87:YMT23:誤植

灯火類の頻繁な切れる傾向を稀に耳にする。 これらも、原因があるのだろうが、単純に交換する
だけでなく何か手掛かりをみいだしたいものだ。

リップル波形参考掲示(解説に誤植?)

 

 

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 コメント(6)

  

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虐げられし者を守れ(原稿より抜粋)
http://blogs.yahoo.co.jp/bell0321007/12431517.html

2012/5/3(木) 午前 5:14ogw*og*2

  

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日本は輸出大国でしたようです。
http://blogs.yahoo.co.jp/mensune/30534379.html
ユニクロゴメン・どこも同じ風景・アルツハイマー関連因子PICALMはAPPの輸送を制御する・弱いアルツハイマー相関因子集めてドン・聞いた事のあるテーマは敬遠気味
http://blogs.yahoo.co.jp/henohenosensei/5081650.html
大井松田レンタルフェスタ第2戦
http://blogs.yahoo.co.jp/killmac_xp/28855903.html
アルツハイマー病の原因
http://blogs.yahoo.co.jp/sakura001139/39642224.html
原因 (仮説)
http://blogs.yahoo.co.jp/kaigoman10/4234275.html

2012/5/3(木) 午前 6:57ogw*og*2

  

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The charging system uses the alternator output to keep the battery charged at a constant level under various electrical loads. Rotation of the excited field coil generates AC voltage in the stator. This alternating current is rectified through diodes to DC voltage having a waveform shown in the illustration at left. The average output voltage fluctuates slightly with the alternator load condition. The following schematic shows the Mitsubishi Space Wagon 4G9 Charging System Wiring Diagram.

2014/1/22(水) 午前 5:33ogw*og*2

  

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When the ignition switch is turned on, current flows in the field coil and initial excitation of the field coil occurs. When the stator coil begins to generate power after the engine is started, the field coil is excited by the output current of the stator coil.


http://www.wiringdiagrams21.com/2013/04/26/mitsubishi-space-wagon-4g9-charging-system/

2014/1/22(水) 午前 5:34ogw*og*2

  

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The alternator output voltage rises as the field current increases and it falls as the field current decreases. When the battery voltage (alternator S terminal voltage) reaches a regulated voltage of approx. 14.4 V, the field current is cut off.

2014/1/22(水) 午前 5:35ogw*og*2

  

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When the battery voltage drops below the regulated voltage, the voltage regulator regulates the output voltage to a constant level by controlling the field current. In addition, when the field current is constant, the alternator output voltage rises as the engine speed increases.

2014/1/22(水) 午前 5:35ogw*og*2

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NI:NV200:DBF-VM20:HR16DE:data:これも次回訂正記事か?PLUG:JK1205p81:TDA:誤植注意! 誤植は筆者に失礼! IG PLUG:の点検時期! 適時外す必要はある。 不要に、直接アクセスする必要もない。 日頃の点検はST:からで、手間を省く。 ST:での点検手法も構築して、手早く行う。 昨今、部品に直接アクセスする方法は手間がかかる。そこで、ST:などのツールを活用する。 できるだけ最終確認まで

2013/5/2(木) 午前 5:02 [ 車QF ]

  
MI:GH-CS2A:4G15:GDI:BKF:CO:HC:CO2:9.68%:OGW:

MI:GH-CS2A:4G15:GDI:BKF:CO:HC:CO2:9.68%:OGW: 2000.05.MY 10563-0007 91700km,2013.08.27. 81300km,2011.08.10. 67700km,2009.08.27. CO: 0.00 % HC: 31 ppm CO2: 9.68 % 空車状態 F:720kg R:410kg 実測 総重量 1268kg 軸重前 780kg 軸重後 488

2013/8/28(水) 午前 8:46 [ 車QF ]

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