NI:TC24:QR20DE:エンスト:MIL on:P0335:FFD:11201-0225:Sensor A-CRANK:237316N21A: 2003.03MY 65000km
信号待ちでのエンスト、しばらくして再始動
走行中警告灯点灯
タコメータ表示不調
遂に始動せず
P0335:リングギア断線 POS
検出条件:始動時又はエンジン回転中(REF PHASE信号入力時)、POS信号がある時間以上検出されないとき
FFData:
FF cord:P0335 燃料システム バンク1:モード5 水温: 81℃ 長期燃料トリム バンク1: 95% 短期燃料トリム バンク1:100% エンジン回転数: 0 rpm 車速: 0 km/h パルス幅: 0.0 ms 吸気温: 55 ℃
テストでの回り具合が気に掛かるが、データが記録されていればさらに検証が必要。
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原発容認派、その根拠は? 拠り所が崩壊しました。
http://blogs.yahoo.co.jp/tokonatsu56/37396343.html
ホンダCB1100に試乗した
http://blogs.yahoo.co.jp/nanbu83/31557616.html
志賀原発99年の制御棒脱落、出力急上昇の「即発臨界」か
http://blogs.yahoo.co.jp/bone_marrow_bank/9460375.html
北京で中国アフリカ協力フォーラム開催
http://blogs.yahoo.co.jp/moguma1338/43047650.html
2011/5/29(日) 午後 1:52返信する
23731M
Датчик положения
237316N206
2 108 р.
Датчик положения коленвала
23731-6N20A
2 089 р.
22100E
Кольцо уплотнительное
221314M505
160 р
2012/2/7(火) 午後 1:38返信する
23731T
Датчик положения коленвала
23731-6N202
2 089 р.
Датчик положения коленвала
23731-6N20B
2 089 р.
Болт с двухгранной головкой
0815862033 66 р
2012/2/7(火) 午後 1:38返信する
セレナ
これはクランクセンサー交換後。カカリが悪い時は、A/Dコンバーター機嫌悪いらしく、クランクパターンがとげとげしかったです。とげとげしいと、スターターのまわりもぎくしゃくしてました。バッテリーが元気で、セルモーターも元気なのに、クランキングがおかしい車はもしかしたら、コーいう原因かもしれませんねぇ。
http://ckrk.blog.ocn.ne.jp/blog/images/2012/12/28/pc260315.jpg
http://ckrk.blog.ocn.ne.jp/blog/2012/12/post_f24b.html
2013/2/7(木) 午前 1:29返信する
P0335
TC24
H14年式のTC24型日産セレナがタコメーターが動かなくなりエンジンのチェックランプが点灯、信号待ちなどでエンストするとの事で入庫
http://yasucar.jp/cat1/cat7/post_41.html
2013/6/21(金) 午前 5:28返信する
クランク角センサーの取り付け位置ですが、エンジンとミッションの合わせ面付近、ちょうどスターターモーターの下の方にあります。
写真で分かる様にこのままでは全くセンサーは見えません。
エンジンマウントを取り外しセンサーが見えました。
写真中央に配線が見えるのがセンサーで、シリンダーブロックに差し込まれています。
こちらが新旧クランク角センサーですが、新しい物と古い物を比べると形が違います。
発注ミスか?一瞬思いそうですが、ちゃんと取り付けが出来たので、部品が改善対策されているのかもしれません。
センサー交換が完了し試運転したところ、タコメーターが動くようになりエンジンの調子も良くなり、修理完了となりました。
2013/6/21(金) 午前 5:29返信する
TC24
エンジン不調修理
H14年式のTC24型日産セレナがタコメーターが動かなくなりエンジンのチェックランプが点灯、信号待ちなどでエンストする
P0335
http://yasucar.jp/cat1/cat7/post_41.html
2014/5/26(月) 午後 4:00返信する
STALLエンスト:エンジン停止
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw3ogw3/34377799.html
2015/4/19(日) 午前 6:18返信する
NI:U31:QR25:MIL on:P0335:VTC=+64deg[FAIL SAFE]DTC:>P0011 ...
blogs.yahoo.co.jp/ogw2ogw2/27920874.html
2009年6月23日 ... flymanさん,今回もP0335でT/Bさせて頂きます。 貴重な写真など感謝の TAS.です。 NI: U31:QR25:MIL on:P0335:VTC=+64deg[FAIL SAFE] 古くからチェーンの伸びは ある程度の負荷(引っ張り...
2015/4/19(日) 午前 6:38返信する
K12:始動せず:P0340:VTC -16deg.:by FLYman
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw2ogw2/23394812.html
2015/4/19(日) 午前 6:42返信する
日産マーチ タイミングチェーン
http://blogs.yahoo.co.jp/hide_6186/29707777.html
2015/4/19(日) 午前 6:42返信する
センサ劣化
チェーンの伸び(劣化)
VVT系の作動不良
点火時期
VVT値(駆動値)
タコメーターの作動状態(不安定など)
その根拠を別な手段で検証すると、より確証と、次回のATS:の手掛かりとかにもなる。
2015/4/19(日) 午前 6:50返信する
オイル管理状態
異音の有無(冷間始動~暖機状態までの変化は?)
SCAN dataの特異値(通常値から外れた値は?)
VVT:64度(63)
2015/4/19(日) 午前 6:55返信する
I have trouble codes p0021 and p0011. After a lengthy diagnosis
www.justanswer.com/nissan/40fzy-trouble-codes-p0021-p0011-lengthy- diagnosis.html
Question - I have trouble codes p0021 and p0011. After a lengthy ... Find the answer to this and other Nissan questions on JustAnswer. ... I still have the codes and the truck, a 05 frontier 4.0 auto 2wd, still seems to be in fail safe mode.
2015/4/19(日) 午前 6:56返信する
P0011 IVT control - Nissan Rogue manuals
www.nirogue.com/p0011_ivt_control-408.html
FAIL-SAFE. Device fix mode; ECM activates the IVT intermediate lock control solenoid valve to bring the cam sprocket into an intermediate lock ... If DTC P0011 is displayed with DTC P0075, first perform the trouble diagnosis for DTC P0075.
2015/4/19(日) 午前 6:57返信する
p0011 issue 2002 Altima 3.5 - my story so far - Nissanhelp.com Forums
x.nissanhelp.com/.../10531-p0011-issue-2002-altima-3-5-my-story-so-far. html
2002 Altima 3.5 - Had it the dealership twice now for SES light and P0011 code and some power loss and stalling ... as I think Nissan tweaked their ECUs to not burn so rich which they say is a primary cause of pre-cat failure. .... According to the service manual, the ECM enters fail-safe mode upon a fault.
2015/4/19(日) 午前 6:58返信する
SYSTEM DESCRIPTION
If the engine speed is above 1,800 rpm under no load (for example, the shift position is neutral and engine
speed is over 1,800 rpm) fuel will be cut off after some time. The exact time when the fuel is cut off varies
based on engine speed.
Fuel cut will be operated until the engine speed reaches 1,500 rpm, then fuel cut will be cancelled.
2015/4/19(日) 午前 7:17返信する
Two Trip Detection Logic UBS00L30
When a malfunction is detected for the first time, 1st trip DTC and 1st trip Freeze Frame data are stored in the
ECM memory. The MIL will not light up at this stage. <1st trip>
If the same malfunction is detected again during the next drive, the DTC and Freeze Frame data are stored in
the ECM memory, and the MIL lights up. The MIL lights up at the same time when the DTC is stored.
2015/4/19(日) 午前 7:21返信する
<2nd
trip> The “trip” in the “Two Trip Detection Logic” means a driving mode in which self-diagnosis is performed
during vehicle operation. Specific on board diagnostic items will cause the ECM to light up or blink the MIL,
and store DTC and Freeze Frame data, even in the 1st trip, as shown below.
http://boredmder.com/FSMs/Nissan/Frontier/2007/EC.pdf
2015/4/19(日) 午前 7:21返信する
INT/V TIM CONT-B1 P0011 0011 — — 2 × EC-161
http://boredmder.com/FSMs/Nissan/Frontier/2007/EC.pdf
2015/4/19(日) 午前 7:40返信する