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BW:318Ci:E46:GH-BX20:ALIGNMENT:data:[BMW318]447: - 車QF - Yahoo!ブログ

 

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BW:318Ci:E46:GH-BX20:ALIGNMENT:data:[BMW318]447:

CAMber:
Front:LH:-0.5°,RH:0.3°


CASter:LH:6.1° ,RH:5.9°
KP:King Pin: LH:14°+α,RH:14°+α

side slip:
toe-in: 


max.turning angle:
outside:  °
in side:  °

wheel base :

tread:
Front:
Rear: 



hight:
Front:LH:672,670,669 ,RH:662,662,661
Rear: LH:657,656,656 ,RH:650,650,650

 

 

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コメント(13)

     

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MI:EK-wagon:SK:WN08No2p16[20080323]
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw3ogw3/31243925.html
美浜サーキット1/20走行後 パッド減量
http://blogs.yahoo.co.jp/dorunpu1120/28958807.html

2010/12/31(金) 午前 6:05ogw*og*2返信する

     

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タイヤ外れる~!? BMW E46 3シリーズ 足回りかな異常な音!
投稿日時:2010年05月18日 16:22:58
投稿者:ガラージュ ジュリア
http://www.skcs.net/ken/hyougo/191/entry1274167378.html

2013/2/10(日) 午後 2:52ogw*og*2返信する

     

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VANOS wiring diagram
http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=649934

2013/10/18(金) 午後 4:31ogw*og*2返信する

     

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-->y1=atan(214.2/814) * 180/%pi
y1 =

14.74287

KP:111.7+205/2
h: 814


y1=atan(152.7/601) * 180/%pi
y1 =

14.255861 

KP2:111.7+41
h2: 814-213

-->y1=atan(152.7/566) * 180/%pi
y1 =

15.098252

KP3:111.7+41
h3: 814-(213+35)

2013/10/18(金) 午後 6:15ogw*og*2返信する

     

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Generally speaking though, this will get you in the right range for what you want and then can further tune to taste from there - 
Front: -1.0 to -1.2 camber, zero toe
Rear: -1.7 to -2.0 rear camber, total toe of 0.18 to 0.22

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=416660

2013/10/18(金) 午後 10:21ogw*og*2返信する

     

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what weight do you put in for alignment?
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=416660

2013/10/18(金) 午後 11:00ogw*og*2返信する

     

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CAS:
-->y1=atan(64/566) * 180/%pi
y1 =

6.451273

まだ測定に工夫要

2013/10/19(土) 午後 0:43ogw*og*2返信する

     

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KP:
-->y1=atan(167/566) * 180/%pi
y1 =

16.438853

2013/10/19(土) 午後 0:47ogw*og*2返信する

     

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M5バンパーとカナード~FRONT~
http://blogs.yahoo.co.jp/private_drager/3368225.html
MI:EK-wagon:SK:WN08No2p16[20080323]
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw3ogw3/31243925.html

2013/10/19(土) 午後 2:51ogw*og*2返信する

     

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BMW 318Ci 1.9i 8V 99>01 REAR Lower Control Arm LH FCA6461

http://www.ebay.ie/itm/BMW-318Ci-1-9i-8V-99-01-REAR-Lower-Control-Arm-LH-FCA6461-/270858319811

2013/10/19(土) 午後 3:52ogw*og*2返信する

     

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US:1110-76.6
Hx1~GND:872

[20131223]

2013/12/23(月) 午前 10:15ogw*og*2返信する

     

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MI:EK-wagon:SK:WN08No2p16[20080323]

http://blogs.yahoo.co.jp/ogw3ogw3/31243925.html

2013/12/23(月) 午後 1:56ogw*og*2返信する

 

 

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BW:318Ci:E46: Assignment P code to BMW fault location (FC) Model variant: transmission GM4, engine M43TU P Code FC (dec) FC (hex) Fault P0705 060 3C Transmission position sensor - sporadic input P0715 033 21 Input speed s

2012/5/29(火) 午後 5:30 [ ATS ]

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