BW:E-M3:E30:234E:L4-2.3L:WBSAK05801891***:TSM:BMW:

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BW:E-M3:E30:234E:L4-2.3L:WBSAK05801891***:TSM:
1987.05MY
99600km[2007.04.10>2009.04.09]

 

 

 

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 コメント(11)

     

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e30 m3 fuel starvation. need advice. 
1988 bmw m3
s54 5bar fuel pressure. 
stock gas tank. 
aftermarket pumps, stock locations. 

Im getting fuel starvation after 30-40 minutes of driving (6-7 gallons of gas.) 




http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1537385

2013/1/8(火) 午前 6:41ogw*og*2返信する

     

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What should i do?
1. keep the stock gas tank, keep the stock in-tank pump, run to 1gal swirl pot (high in trunk) and gravity feed the 044? 

2. cut out the spare tire well and fit a 22gal fuel cell, still use a 1gal swirl pot? 

3. ??? 

thanks, Jason

2013/1/8(火) 午前 6:41ogw*og*2返信する

     

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Improvement to the ignition coil mounting system
www.e30m3project.com/e30m3perform... - キャッシュ - このページを訳す
Improved ignition coil mount As is described on Korman's website, the ignition coil mounting system on the E30 M3 is prone to failure caused by vibration induced fatigue. The recommended solution is to drill out the factory stud which is spot ...

2013/1/8(火) 午前 6:59ogw*og*2返信する

     

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Pelican Technical Article: BMW E30 3 Series Ignition System Tune-Up
www.pelicanparts.com/.../BMW_E30_3_... - キャッシュ - このページを訳す
In this tech article I will go over the incredibly simple steps needed to tune –up your vehicles ignition system. While this article is specific to my 325is, it applies to all BMW models in general. That said let's begin. First, disconnect the battery.

2013/1/8(火) 午前 7:01ogw*og*2返信する

     

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Ignition Switch With Harness- Bmw E30 318i 325i 325ix 325is 325ic M3 1984-1... 
$60.95

http://allbmw.co.uk/parts/e30-m3/ignition-systems-us/electronic-ignition-us

2013/1/8(火) 午前 7:27ogw*og*2返信する

     

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1986–1988 M3 - 2.3 L S14B23 I4, 200 PS (147 kW; 197 hp)
1989–1991 M3 - 2.3 L S14B23 I4, 215 PS (158 kW; 212 hp)
1987–1987 M3 Evolution - 2.3 L S14B23 I4, 200 PS (147 kW; 197 hp)
1988–1988 M3 Evolution II - 2.3 L S14B23 I4, 220 PS (162 kW; 217 hp)
1990–1990 M3 Sport Evolution - 2.5 L S14B25 I4, 238 PS

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30)

2013/1/8(火) 午前 11:34ogw*og*2返信する

     

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アーシング キット 輸入車 IMPORT BMW E30 M3 E-M3 リアバッテリー車専用 
卸値市場チャッキー 
この商品の最初のレビューを書き込んでください。 Like 
(0) 価格: ¥ 3,885

対応型式:輸入車 IMPORT BMW E30 M3 E-M3 リアバッテリー車専用
エンジン型式:234E
ポイント数:5 ターミナル付属:なし
ケーブル:8sq 耐熱性
カラー:ブルー

http://www.amazon.co.jp/アーシング-キット-IMPORT-E-M3-リアバッテリー車専用/dp/B007QR4KLA

2013/1/8(火) 午後 0:01ogw*og*2返信する

     

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Single-WHAT-System?
http://bmwra.org/otl/single-what-system

2014/5/17(土) 午前 7:14ogw*og*2返信する

 

 

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BW:BMW M3 E30 ICV Troubleshooting:ISCV:

BW:BMW M3 E30 ICV Troubleshooting:ISCV:...

2013/1/8(火) 午前 7:40 [ 車QF ]

    
BW:BMW M3 E30:CO:0%HC:33ppm:CO2:14.8%O2:0.51%Emissions t ...

BW:BMW M3 E30:CO:0%HC:33ppm:CO2:14.8%O2:0.51%Emissions test サーチ中に以下のデータに道草状態 IDL:CO2の値は以前から継続的に記録してきた。 ここに注目、この値は今向きではないようだ。その違いは触媒の仕様の違いとか有無、 など連想する。 今でも、稀に以下のレベルに近い値のものに遭遇することもある。それにはその事情が あるようだ。 実測とかした結果の紹介は相互に参考になる。貴重なデータを公開して、相互の比

2013/1/8(火) 午前 8:48 [ 車QF ]

    
BW:E-M3:E30:234E:L4-2.3L:WBSAK05801891***:始動できない:点火せず:TS ...

BW:E-M3:E30:234E:L4-2.3L:WBSAK05801891***:始動できない:点火せず:TSM: 始動できない。 スパークせず。 IG COILに電源の供給あり。 そのアース制御系にタコドエルなどで反応みるが、反応なし。 その配線をECU直前までを点検すると、その間は単線を示唆する抵抗値であった。  イグナイタなどに相当するものはその間には無いようだ、ECU内部にパワートラなどがあると推察。 パルス系の信号波形をオシロで確認でき

2013/1/15(火) 午前 6:57 [ 車QF ]

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