Improvement to the ignition coil mounting system www.e30m3project.com/e30m3perform... - キャッシュ - このページを訳す Improved ignition coil mount As is described on Korman's website, the ignition coil mounting system on the E30 M3 is prone to failure caused by vibration induced fatigue. The recommended solution is to drill out the factory stud which is spot ...
Pelican Technical Article: BMW E30 3 Series Ignition System Tune-Up www.pelicanparts.com/.../BMW_E30_3_... - キャッシュ - このページを訳す In this tech article I will go over the incredibly simple steps needed to tune –up your vehicles ignition system. While this article is specific to my 325is, it applies to all BMW models in general. That said let's begin. First, disconnect the battery.
e30 m3 fuel starvation. need advice.
1988 bmw m3
s54 5bar fuel pressure.
stock gas tank.
aftermarket pumps, stock locations.
Im getting fuel starvation after 30-40 minutes of driving (6-7 gallons of gas.)
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1537385
2013/1/8(火) 午前 6:41返信する
What should i do?
1. keep the stock gas tank, keep the stock in-tank pump, run to 1gal swirl pot (high in trunk) and gravity feed the 044?
2. cut out the spare tire well and fit a 22gal fuel cell, still use a 1gal swirl pot?
3. ???
thanks, Jason
2013/1/8(火) 午前 6:41返信する
http://forums.pelicanparts.com/101-projects-discussion-forum-bmw-3-series-e30-e36-1982-2000/372948-bmw-1994-325is-fuel-relay-issue.html
2013/1/8(火) 午前 6:55返信する
Improvement to the ignition coil mounting system
www.e30m3project.com/e30m3perform... - キャッシュ - このページを訳す
Improved ignition coil mount As is described on Korman's website, the ignition coil mounting system on the E30 M3 is prone to failure caused by vibration induced fatigue. The recommended solution is to drill out the factory stud which is spot ...
2013/1/8(火) 午前 6:59返信する
Pelican Technical Article: BMW E30 3 Series Ignition System Tune-Up
www.pelicanparts.com/.../BMW_E30_3_... - キャッシュ - このページを訳す
In this tech article I will go over the incredibly simple steps needed to tune –up your vehicles ignition system. While this article is specific to my 325is, it applies to all BMW models in general. That said let's begin. First, disconnect the battery.
2013/1/8(火) 午前 7:01返信する
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/Cabrio/Europe/M3-S14/browse/engine_electrical_system/
2013/1/8(火) 午前 7:24返信する
Ignition Switch With Harness- Bmw E30 318i 325i 325ix 325is 325ic M3 1984-1...
$60.95
http://allbmw.co.uk/parts/e30-m3/ignition-systems-us/electronic-ignition-us
2013/1/8(火) 午前 7:27返信する
1986–1988 M3 - 2.3 L S14B23 I4, 200 PS (147 kW; 197 hp)
1989–1991 M3 - 2.3 L S14B23 I4, 215 PS (158 kW; 212 hp)
1987–1987 M3 Evolution - 2.3 L S14B23 I4, 200 PS (147 kW; 197 hp)
1988–1988 M3 Evolution II - 2.3 L S14B23 I4, 220 PS (162 kW; 217 hp)
1990–1990 M3 Sport Evolution - 2.5 L S14B25 I4, 238 PS
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30)
2013/1/8(火) 午前 11:34返信する
アーシング キット 輸入車 IMPORT BMW E30 M3 E-M3 リアバッテリー車専用
卸値市場チャッキー
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(0) 価格: ¥ 3,885
対応型式:輸入車 IMPORT BMW E30 M3 E-M3 リアバッテリー車専用
エンジン型式:234E
ポイント数:5 ターミナル付属:なし
ケーブル:8sq 耐熱性
カラー:ブルー
http://www.amazon.co.jp/アーシング-キット-IMPORT-E-M3-リアバッテリー車専用/dp/B007QR4KLA
2013/1/8(火) 午後 0:01返信する
The 02 Charging System
http://www.bmw2002faq.com/_/technical-articles/electrical-and-ignition/the-02-charging-system-r61
2014/5/17(土) 午前 5:39返信する
Single-WHAT-System?
http://bmwra.org/otl/single-what-system
2014/5/17(土) 午前 7:14返信する
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