MI:LA-CS5W?:4G93:GDI:ENG:MIL on:DTC:P0135:P1313:Lean surge:

MI:LA-CS5W?:4G93:GDI:MIL on:DTC:P0135:P1313:Lean surge: - CQF - Yahoo!ブログ

 

 

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平成15年ランサーワゴン 走行75600キロ

エンジンチェックランプの点灯


正常値4.5~8Ωに対し測定は∞Ωであった。
http://blogs.yahoo.co.jp/nagaya9910/22288206.html


http://ja.wikipedia.org/wiki/三菱・ランサーワゴン
1.1 初代(1985年 - 1992年)
1.2 2代目(ランサー全体としては6代目)(2000年 - 2007年) 
1.2.1 グレード(2006年-2007年モデル)



http://autodata.ru/article/all/kod_neispravnosti_p1313_dvigatel_sistemy_gdi_indokumentalnye_kody_oshibok/
P1313:Lean surge:

 
 

コメント(55)

   

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SB:E-FA8:EF12:TIMING BELT:a chain-driven balance shaft.
http://blogs.yahoo.co.jp/ogw2ogw2/32130848.html削除

2010/11/12(金) 午前 5:40ogw*og*3 ]返信する

   

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175000km

新潟から高速連続走行中 eng 不調
ドドドと異音、振動状態の Misfire

#4 IG COIL 先端溶損

全筒交換したが、改善なし

再度、プラグの状態を確認すると、#1、#4の状態が湿った状態で失火

圧縮を点検
#1:0
#2:14.3kg/cm^2
#3:14.8kg/cm^2
#4:14.7kg/cm^2

の状態だった。

WN17Nオ3p19 ,ITO,TSM削除

2017/3/16(木) 午前 5:17ogw*og*3 ]返信する

   

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今度こそは、Fun to DriveなMTの筈だったんですが...

高速道路で5速100km/hだとエンジン回転数は2750rpmくらいになるんですが、80~90km/h程度からの再加速だと前記の通り少し待ちが入ります。(逆に120km/h超えてからだとアクセルへの反応は実用1.8Lとは思えない位素晴らしい)
そういうときは4速に落としてサッサと加速したほうが気分も良く、「GDIエコランプ」の点灯頻度も高そうです。

下のリンク先に、面白い考察が載っています。
GDIは、サッサと加速して、サッサと低速走行に移行した方が燃費も良い、とありますが、私もそう思います。

リンク: GDIの性能をフル活用するには?.

http://kamelog.way-nifty.com/hitorigoto/2009/10/gdi-04f3.html削除

2017/3/16(木) 午前 5:26ogw*og*3 ]返信する

   

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Head
4G93 GDI


http://i.drom.ru/foto/album_photos/18/17952/170790.jpg削除

2017/3/16(木) 午前 5:55ogw*og*3 ]返信する

   

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DTC P1313. The engine of the GDI system: "Indocumental error codes"

28.06.2007

  The so-called "indoocumental trouble code" is a specific code that is not displayed in the usual list of faults for a particular vehicle brand.
In this case, the document P1313 was documented by the MUT-3 dealer scanner in the Workshop "Mek and Company" (this code is also determined by the Karman-2 scanner).
In the figure below you can see the printout and an explanation of this fault code:削除

2017/3/16(木) 午前 8:06ogw*og*3 ]返信する

   

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DTC P1313。GDIシステムのエンジン:「Indocumentalエラー・コード」

2007年6月28日

いわゆる「indoocumentalトラブルコード」は、特定の車両のブランドのための障害の通常のリストに表示されていない特定のコードです。
この場合、文書P1313は、(このコードはまた、カルマン-2スキャナによって決定される)ワークショップ「メックと当社」でMUT-3ディーラースキャナで文書化されました。
下の図では、プリントアウトし、このフォルトコードの説明を参照してくださいすることができます。削除

2017/3/16(木) 午前 8:08ogw*og*3 ]返信する

   

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Name of the fault: "Lean surge".
You can try to translate it into Russian and you can translate it in different ways, but no one, except the Producer himself, can give an exact explanation.
We can only try, based on the "cause-and-effect", to determine the "boundaries" of the occurrence of this trouble code.削除

2017/3/16(木) 午前 8:10ogw*og*3 ]返信する

   

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故障の名称:「リーンサージ」。
あなたはロシア語に翻訳しようとすることができますし、さまざまな方法でそれを翻訳することができますが、誰が、プロデューサー自身を除いて、正確な説明を与えることはできません。
私たちは、このトラブルコードの発生の「境界」を決定するために、「原因と結果」に基づいて、試すことができます。


http://autodata.ru/article/all/kod_neispravnosti_p1313_dvigatel_sistemy_gdi_indokumentalnye_kody_oshibok/削除

2017/3/16(木) 午前 8:12ogw*og*3 ]返信する

   

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We can only try, based on the "cause-and-effect", to determine the "boundaries" of the occurrence of this trouble code.


私たちは、このトラブルコードの発生の「境界」を決定するために、「原因と結果」に基づいて、試すことができます。削除

2017/3/16(木) 午前 8:20ogw*og*3 ]返信する

   

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In Dmitri Yurievich's Workshop, this malfunction "came" with the 2001 Lancer Cedia car, the 4G93 engine (1.8 liter).
As Dmitry Yurievich says, "It was a real tractor engine sound."
The client asked to "remove" this sound. Nothing bothered him more.
Suspicion immediately hit the "mechanics" of the engine - the experience of Dmitry Yuryevich is great, there is something to compare and rely on.削除

2017/3/16(木) 午前 8:24ogw*og*3 ]返信する

   

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After removing the "piston" cause was "in the palm of your hand."
You too can look at it: "the piston pin, the big deterioration, - ie the Inadmissible ovalization" - photo 3-5:削除

2017/3/16(木) 午前 8:24ogw*og*3 ]返信する

   

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ドミトリYurievichのワークショップでは、この誤動作は2001ランサーセディア車、4G93エンジン(1.8リットル)で「来ました」。
ドミトリーYurievichが言うように、「これは本物のトラクターのエンジン音でした。」
クライアントは、この音を「削除」するように依頼しました。何もより多くの彼を気にしません。
疑念はすぐにエンジンの「力学」をヒット - ドミトリーYuryevichの経験は素晴らしいです比較して、頼りにするものがあります。削除

2017/3/16(木) 午前 8:26ogw*og*3 ]返信する

   

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「ピストン」の原因を取り除いた後、「あなたの手のひらの上で」でした。
あなたもそれを見ることができます:「ピストンピン、大きな劣化、 - 入国不適合楕円化、すなわち" - 写真3-5:削除

2017/3/16(木) 午前 8:26ogw*og*3 ]返信する

   

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Photo 3 - note which "step" was formed ...

Фото 3 - обратите внимание, какая "ступенька" образовалась...

写真3 - 「ステップ」が形成されたメモ...削除

2017/3/16(木) 午前 8:29ogw*og*3 ]返信する

   

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Photo 5 is a big increase. You can clearly see "bully" and "furrow" on the piston pin.
     So, photo 3-5 shows the piston pin of one of the pistons of this engine.
It was he (we assume) that caused the P1313 trouble code.
It is clear that the piston pin has a large mechanical wear.
For comparison, you can look at similar piston pins (photo 6-7), where there is practically no such wear:削除

2017/3/16(木) 午前 8:30ogw*og*3 ]返信する

   

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写真5は大きな増加です。あなたは明らかにピストンピンの「いじめ」と「溝」を参照してくださいすることができます。
だから、写真3-5は、このエンジンのピストンの1のピストンピンを示しています。
これは、P1313のトラブルコードを引き起こした(私たちが)と仮定彼でした。
ピストンピンは、大きな機械的摩耗を有していることが明らかです。
比較のために、あなたはそのような摩耗が実質的に存在しない類似のピストンピン(写真6-7)、で見ることができます:削除

2017/3/16(木) 午前 8:31ogw*og*3 ]返信する

   

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It's no secret that in the engine's work everything is interconnected, a malfunction of "mechanics" will necessarily affect the efficiency of "electronics".
As in our case.
It can be assumed that a malfunction of "mechanics" entailed a malfunction called: "Uneven preparation and combustion of the composition of the mixture along the cylinders".
That was able to fix the engine management system (most likely, according to the changed parameters of fuel correction).削除

2017/3/16(木) 午前 8:33ogw*og*3 ]返信する

   

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エンジンの仕事のすべてが相互に接続されていることは、「メカニックス」の誤動作が必然的に「エレクトロニクス」の効率に影響することは秘密ではありません。
私たちの場合のように。
「機構」の誤動作は、「シリンダーに沿った混合物の組成の不均一な調製および燃焼」と呼ばれる誤動作を引き起こしたと推定することができる。
それはエンジン管理システムを修正することができました(おそらく、燃料補正の変更されたパラメータに従って)。削除

2017/3/16(木) 午前 8:35ogw*og*3 ]返信する

   

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You can try to explain why this happened.
There is such a thing as "ovalisation" of the piston pin.
This is a change in the previously defined diameter of the piston pin in planes perpendicular to the direction of the pressure force of the gases.
For GDI engines, the problem of "ovalization" is relevant, it can not exceed 0.02-0.04 mm.
Let's see it again in the photo;削除

2017/3/16(木) 午前 8:36ogw*og*3 ]返信する

   

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なぜこれが起こったのか説明しようとすることができます。
ピストンピンの「楕円化」のようなものがあります。
これは、ガスの圧力の方向に垂直な平面におけるピストンピンの予め定められた直径の変化である。
GDIエンジンの場合、「楕円化」の問題は関連しており、0.02-0.04 mmを超えることはできません。
写真でもう一度見てみましょう。削除

2017/3/16(木) 午前 8:37ogw*og*3 ]返信する

   

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Even without a ruler, it can be seen that here the "ovalization" has far exceeded the permissible limits.
If now someone asks, they say, well, but how sideways is this "ovalization" to the fault code? -
He will be right.
Because so far nothing is clear.
It is not clear how "mechanics malfunction" could "be determined by electronics".
To do this, you need to look inside the combustion chamber and see "what's there and how":削除

2017/3/16(木) 午前 8:39ogw*og*3 ]返信する

   

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でも定規なしで、ここでは「楕円化」はこれまでの許容限度を超えていることが分かります。
今誰かが尋ねた場合、彼らはよく言うが、どのように横向きにフォルトコードには、この「楕円化」がありますか? - 
彼は右になります。
これまでのところ何も明確ではありませんので。
「電子機器によって決定される」可能性がどのように"力学の故障"明確ではありません。
これを行うには、燃焼室の内部を見て、「何がありますし、どのように」を参照してくださいする必要があります。削除

2017/3/16(木) 午前 8:40ogw*og*3 ]返信する

   

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If in the "conventional" internal combustion engines the combustion chamber is located in the cylinder head, in the engines of the GDI system the main part of the combustion chamber is located in the bottom of the piston.

「従来の「内燃機関の燃焼室は、シリンダヘッドに配置されている場合、GDIシステムのエンジンの燃焼室の主要部は、ピストンの底部に位置しています。削除

2017/3/16(木) 午前 8:45ogw*og*3 ]返信する

   

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During the "correct" operation of the piston - when the piston pin has no unacceptable wear, that is, "UNAVALIZED", the air jet "works" exactly as it was intended - it maximally correctly turbulizes, sprays the fuel after its expiration from the high-pressure nozzle , And the composition of the fuel-air mixture corresponds to the composition, which must be under certain specific operating conditions of the engine.削除

2017/3/16(木) 午前 8:46ogw*og*3 ]返信する

   

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ピストンの"正しい"動作中 - ピストンピンが許容できない磨耗がない場合、つまり、「UNAVALIZED」、エアジェットは、それが意図したとおりに「働く」 - それは最大限正しくturbulizes、からその満了後の燃料を噴射高圧ノズル、燃料 - 空気混合物の組成は、エンジンのある特定の動作条件の下でなければならない組成物に相当します。削除

2017/3/16(木) 午前 8:47ogw*og*3 ]返信する

   

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A big role in this is played by the special design of the piston head, which is the main part of the combustion chamber.
However, the "ovalization" of the piston pin changes the parameters of the combustion chamber - with its movement up and down the piston "walks" (and the piston pin is the axis that pivots the piston to the connecting rod):削除

2017/3/16(木) 午前 8:49ogw*og*3 ]返信する

   

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この中で大きな役割は、燃焼室の主要部であるピストンヘッドの特別な設計により、再生されます。
:その動きを上にしてピストンの下、「歩く」(とピストンピンコンロッドにピストンを旋回させる軸である) - しかし、ピストンピンの「楕円化」とは、燃焼室のパラメータを変更します削除

2017/3/16(木) 午前 8:50ogw*og*3 ]返信する

   

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Photo 9
Various parameters of the process of mixture formation in this cylinder are changed, for example:
- volumetric parameters of the combustion chamber
- the properties of the turbulence of the air jet (see Note)
- quality of fuel atomization (heat processes are disrupted, - and mass exchange between drops and air, which leads to the creation of an "improper" charge).削除

2017/3/16(木) 午前 8:52ogw*og*3 ]返信する

   

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写真9
このシリンダ内の混合気形成のプロセスの様々なパラメータは、例えば、変更されました。
- 燃焼室の容積パラメータ
- エアジェットの乱流の特性(注参照)
- 燃料微粒化の品質は、( - と「不適切な」担当の創出につながる滴と空気との間の物質交換、熱プロセスは、破壊されます)。削除

2017/3/16(木) 午前 8:53ogw*og*3 ]返信する

   

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All this leads to a change in the phases of combustion, a decrease in the total engine power and other side effects.
It can be assumed that for this fault - an unacceptable "ovalization" of the piston pin, the "electronics" assembled all the "non-standard parameters" when the engine was running, analyzed them and "issued" this trouble code (see Note).削除

2017/3/16(木) 午前 8:56ogw*og*3 ]返信する

   

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After the restoration of the "mechanics" (replacement of the "piston"), the "tractor" sound disappeared and the malfunction code no longer appeared.削除

2017/3/16(木) 午前 8:56ogw*og*3 ]返信する

   

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このすべては、燃焼の位相の変化は、全エンジン出力の低下や他の副作用をもたらします。
ピストンピンの許容できない「楕円化」、「エレクトロニクス」(注を参照してくださいエンジンが実行されていたときに、すべての「非標準的なパラメータ」を組み立て、それらを分析し、このトラブルコード」を発行した」 - この障害のためと仮定することができます)。削除

2017/3/16(木) 午前 8:58ogw*og*3 ]返信する

   

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「力学」(「ピストン」の交換)の修復後、「トラクター」消失音と故障コードはもう現れません。削除

2017/3/16(木) 午前 8:58ogw*og*3 ]返信する

   

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Note: 1. The creators of the GDI system did not "just do it" to increase the compression ratio in their engines. When the mixture is turbulized, the flame propagation velocity in it is tens of times greater than the normal (normal) flame velocity. The turbulent flame velocity increases not only with increasing temperature, but also with increasing pressure.削除

2017/3/16(木) 午前 9:00ogw*og*3 ]返信する

   

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注:GDIシステムの1クリエイターは自分のエンジンの圧縮比を高めるために「ちょうどそれを行う」しませんでした。混合物をturbulizedされたとき、その中の火炎伝播速度は、通常(正常)の火炎速度よりも数十倍も大きいです。温度の上昇に伴って、だけでなく、圧力の増加とだけでなく、乱流火炎速度が上昇します。削除

2017/3/16(木) 午前 9:01ogw*og*3 ]返信する

   

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2. Changing the speed and direction of the turbulent charge can adversely affect the ignition of the working mixture. For example, supercooling of the volume, where a spark discharge occurs, can occur. As a result, the rates of thermal dissociation and ionization in the volume of the spark gap will be reduced. The flame speed from "turbulent" can go to "normal" - which can affect the "quality" of the combustion chamber and ultimately affect the fuel correction parameters.削除

2017/3/16(木) 午前 9:02ogw*og*3 ]返信する

   

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2.乱充電の速度と方向を変更すると、悪の作業混合物の点火に影響を与えることができます。例えば、火花放電が発生したボリュームの過冷却は、発生する可能性があります。結果として、スパークギャップの体積の熱解離およびイオン化率が低下します。「乱」からの火炎速度は「正常」に行くことができます - 燃焼室の「質」に影響し、最終的に燃料補正パラメータに影響を与える可能性があります。削除

2017/3/16(木) 午前 9:03ogw*og*3 ]返信する

   

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DTC P1313. The engine of the GDI system: "Indocumental error codes"

28.06.2007


http://autodata.ru/article/all/kod_neispravnosti_p1313_dvigatel_sistemy_gdi_indokumentalnye_kody_oshibok/削除

2017/3/16(木) 午前 9:07ogw*og*3 ]返信する

   

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Lukich, thanks for the link, but I already read this article - it was criticized at this forum, and nothing concrete is said about this error .. :(

Lukich、リンクのためのおかげで、私はすでにこの記事を読んで - それは、このフォーラムで批判された、と何もコンクリートがこのエラーについて言われている..:(

http://forum.mek1.ru/viewtopic.php?f=1&t=12379削除

2017/3/16(木) 午前 9:12ogw*og*3 ]返信する

   

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When the engine is unhealthy, this error is always present. She checks the check. I think so - the wave is compared to the piston comb because of the wear of the piston and the piston pin in particular. In occasion of repair-you were correctly told. But the error here is probably not the main thing.削除

2017/3/16(木) 午前 9:13ogw*og*3 ]返信する

   

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エンジンが不健康である場合、このエラーは常に存在しています。彼女は小切手をチェックします。私はそう思う - 波があるため、ピストンの摩耗、特にピストンピンのピストン櫛と比較されます。際には修復 - あなたが正しく言われました。しかし、ここでのエラーはおそらく、主なものではありません。削除

2017/3/16(木) 午前 9:14ogw*og*3 ]返信する

   

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And what is the most important thing?
Zhor oil and "degree of detonation?"


そして、最も重要なことは何ですか?
Zhor油と「爆発の程度?」



The main thing is what you complain about - the oil consumption.

オイル消費量 - 主なものは、あなたが文句を言うものです。削除

2017/3/16(木) 午前 9:20ogw*og*3 ]返信する

   

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Auto MITSUBISHI-LANSER 2001g. Engine 4G93 Problem, until the instantaneous fuel trim starts to work, the mixture is very poor.
There are two errors in the block.
1 P0170-Confirm. Failure adjustment of the mixture (Bank 1)削除

2017/3/16(木) 午前 9:27ogw*og*3 ]返信する

   

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2 P1313-acknowledgment. Misfire Rate Catalyst Damage Fault - Bank 1
When the MFR is turned off, the mixture is in heat.
The pressure in the ramp is 3.4 MPa all the rest in the screenshots. I watched the MT-10 by OBD
I think the problem is in the DFID. Can be wrong. Who thinks what.削除

2017/3/16(木) 午前 9:27ogw*og*3 ]返信する

   

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自動MITSUBISHI-LANSERの2001グラム。エンジン4G93問題、瞬間燃料トリムが機能し始めるまで、混合物が非常に悪いです。
ブロック内の2つのエラーがあります。
1 P0170-ことを確認します。混合物の障害調整(バンク1)削除

2017/3/16(木) 午前 9:28ogw*og*3 ]返信する

   

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2 P1313-確認応答。失火率のCatalystダメージ障害 - 銀行1
MFRがオフされたときに、混合物を加熱しています。
文句を言う文句を言う文句を言う文句を言う文句を言う文句を言う文句を言う 文句を言う文句を言う私はOBDによってMT-10を見て
私はこの問題はDFIDにあると思います。私が間違っている可能性があります。誰が何を考えています。削除

2017/3/16(木) 午前 9:29ogw*og*3 ]返信する

   

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How to fix code P 1313 - 1314 
CODE P1313 MISFIRE CATALYST DAMAGE BANK 1 CODE P1314 MISFIRE CATALYST DAMAGE BANK 2 COULD BE MANY THINGS THAT CAUSE THAT PROBLEM.FAULTY EGR VALVE FAULTY MASS AIR FLOW SENSOR OR BAD COOLANT SENSOR BAD O2 SENSORS.LEAKING INTAKE MANIFOLD LEAKING EXHAUST PIPE OR EXHAUST MANIFOLD.
Jul 28, 2010 | 2002 Jaguar X-Type

http://www.fixya.com/cars/t9735445-could_provide_part_number_or_other削除

2017/3/16(木) 午前 9:51ogw*og*3 ]返信する

   

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P1246 Engine ECU(LSI communication)
P1272 Pressure limiter malfunction
P1273 Supply pump insufficient flow
P1274 Supply pump protection
P1275 Supply pump exchange
P1276 Fuel filter exchange
P1277 Fuel filter freeze
P1300 IG timing adjustment terminal
P1301 IG timing adjustment signal


http://evoscan.com/technical-vehicle-manuals/63-obdii-diagnostic-trouble-codes削除

2017/3/16(木) 午前 9:56ogw*og*3 ]返信する

   

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P1313 Lean surge
P1320 IG timing retard insufficient
P1335 Piston position sensor 1
P1336 Piston position sensor 2
P1340 Camshaft position sensor
P1381 Glow plug relay (+B short)
P1382 Glow plug relay (GND short)
P1400 MDP sensor
P1403 EGR valve 2
P1427 DPF temperature sensor low
P1428 DPF temperature sensor high
P1443 Purge control valve


http://evoscan.com/technical-vehicle-manuals/63-obdii-diagnostic-trouble-codes削除

2017/3/16(木) 午前 9:56ogw*og*3 ]返信する

   

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Vyacheslav Verkhoturov
29 Dec 2012
Actions
Tell me about the error of P1313- on the forum, nothing at all! I read many different topics, but I found a clear answer about how to fix this error. Found this here http://autodata.ru/article/all/kod_neis ... y_oshibok /, is this the only reason for this error? That's how it started: I stopped at the store, before that I drove as usual. Went out, dviglo did not stare,削除

2017/3/16(木) 午前 10:02ogw*og*3 ]返信する

   

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I turn around and here's to you races! The car is on fire (there was not enough fuel, got up on the hill and when the fuel returned it was almost at zero, but the badge did not burn.) I saw that the ship was showing a mistake P1313. Came home with a burning check. 30 minutes later, once again started the car, the check went out. Rejoiced, went to refuel, but failed to get to refueling, as the check again caught fire (until refueling about 3 km.).削除

2017/3/16(木) 午前 10:03ogw*og*3 ]返信する

   

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Refueled, but the check does not go off and the machine just trolits.kstati stranger sounds I do not have, as described in this link http://autodata.ru/article/all/kod_neis ... y_oshibok / about the inadmissible ovalization of the piston pin, because What was the tractor sound. Here is a video with the work of the engine http://vk.com/video53295720_163974726.削除

2017/3/16(木) 午前 10:03ogw*og*3 ]返信する

   

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ヴャチェスラフVerkhoturov
2012年12月29日
アクション
まったく、フォーラム、何も上のP1313-のエラーについて教えてください!私は多くの異なったトピックを読んで、私はこのエラーを修正する方法についての明確な答えを見つけました。このここhttp://autodata.ru/article/all/kod_neis ... y_oshibok /見つかり、これは、このエラーの唯一の理由ですか?つまり、開始方法は次のとおりです。


https://vk.com/wall-20450819?offset=40削除

2017/3/16(木) 午前 10:07ogw*og*3 ]返信する

   

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私はいつものように運転したその前に、店で停止しました。出て行った、dvigloは私が振り向くと、ここであなたのレースにだ、凝視しませんでした!車が燃えている私は船が間違いP1313を見せていたことがわかりました(十分な燃料が丘の上に立ち上がって、燃料が戻ってきたとき、それはほぼゼロであったが、バッジは燃えませんでした。、ありませんでした)。削除

2017/3/16(木) 午前 10:08ogw*og*3 ]返信する

   

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燃えるチェックして帰ってきました。 30分後、再び車を開始し、チェックが出て行きました。喜んで、燃料を補給するために行きましたが、チェックが再び火がついたように、給油に取得に失敗しました(3キロ程度の給油まで。)。給油が、チェックはオフに行かないと認められない楕円化については、このリンクhttp://autodata.ru/article/all/kod_neis ... y_oshibok /に記載されているようにマシンだけtrolits.kstati見知らぬ人は、私が持っていない音ピストンピンの、トラクターの音は何だったので。ここでエンジンhttp://vk.com/video53295720_163974726の仕事にビデオがあります。削除

2017/3/16(木) 午前 10:09ogw*og*3 ]返信する

 

 

 

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