HO:GD1:L13A:走行時stall:DTC:P0336:noise:D-IG coil:SP plug:ex:G-scan:45:FIT:

HO:GD1:L13A:走行時stall:DTC:P0336:noise:D-IG coil:SP plug:ex:G-scan:45:FIT:

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2002MY

 

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車の故障事例交換とQF

http://immersionism48.rssing.com/chan-22112321/all_p8.html削除

2014/4/18(金) 午後 6:19ogw*og*2返信する

  

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P0336 58X CRANKSHAFT POSITION SENSOR NO PLAUSIBLE SIGNAL

http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=DTC_P0336削除

2014/4/18(金) 午後 6:45ogw*og*2返信する

  

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Knowing The Circuit:
The device, crankshaft position (CKP) sensor initiates the 58X reference signal.
As the name suggests, 58 crankshaft pulses will be generated after the completion of every crankshaft revolution.
This (58X) reference signal is considered by the engine control module (ECM) for calculating engine rpm and CKP.削除

2014/4/18(金) 午後 6:46ogw*og*2返信する

  

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The ECM keeps track of the number of pulses on the 58X reference circuit and compares them with the number of camshaft position (CKP) signal pulses obtained.
On receiving any incoherent number of pulses by the ECM, DTC P0336 will be set at once.削除

2014/4/18(金) 午後 6:46ogw*og*2返信する

 

 

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HO:GD1:L13A:CVT:HMM:TSM:HDM3K:data:TPS:0.47,0.49V w/ IDL ...

HO:GD1:L13A:CVT:HMM:TSM:HDM3K:data:TPS:0.47,0.49V w/ IDL on: HDM3K-TO(090),1shot data タイムスタンプ ms 7096 エンジン回転 rpm 645 スロットル開度センサ V 0.49 スロットル開度センサ ゚ 0 水温センサ V 0.75 水温センサ ゚C 83 吸気温度センサ V 3.39 吸気温度センサ ゚C 15 吸気圧力センサ V 0.96 吸気圧力センサ 削除

2013/2/15(金) 午前 5:04 [ 車QF ]

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